Huisregels

Huisregels

  1. Als u uw afspraak wilt afzeggen of verplaatsen, dient u dat tenminste 24 uur voor de afgesproken tijd te doen. Indien u dit niet of niet tijdig doet, brengen wij een tegemoetkoming in de kosten in rekening.

  2. Voor geplande behandelingen boven de € 250 maken we voor u een begroting. Als u naar aanleiding hiervan een afspraak maakt, gaat u akkoord met die begroting.

  3. Er zijn geen huisdieren toegestaan in de praktijk, met uitzondering van officiële hulphonden. 

  4. Het is niet toegestaan om te eten of drinken in de praktijk.

  5. Bij aankomst in de praktijk verzoeken wij u aan te melden, bij voorkeur via het aanmeldscherm, en vervolgens plaats te nemen in de wachtruimte. In geval van vragen staan onze receptionistes u graag te woord. In verband met de huidige corona-situatie wordt u vriendelijk verzocht in de wachtkamer plaats te nemen als u een afspraak heeft. U hoeft zich niet aan te melden.

  6. Wilt u niet rondlopen door de praktijk terwijl u wacht op uw afspraak? U kunt plaatsnemen in de wachtruimte.

  7. Denkt u eraan dat als u (kleine) kinderen meeneemt naar de praktijk, u heeft gezorgd voor opvang van de kinderen tijdens uw behandeling?

  8. Indien u na het verstrijken van uw controle-interval binnen 3 maanden geen nieuwe afspraak meer maakt, gaan wij ervan uit dat u geen gebruik meer wenst te maken van onze diensten. Dit houdt in dat u uitgeschreven wordt.

  9. Wij hanteren de KNMT-betalingsvoorwaarden. Deze zijn gedeponeerd bij de rechtbank Midden-Nederland (te Utrecht), onder nummer 12/2013.

  10. Onze facturering verloopt via Infomedics. Voor vragen over een nota kunt u rechtstreeks contact opnemen met Infomedics.